بررسی دانش آموزشی-محتوایی و هویت حرفه ای استادان ایرانی در حوزه تدریس زبان انگلیسی با اهداف علمی

محمود رضا عطایی؛ محدثه خزاعی

دوره 3، شماره 1 ، تیر 1393، ، صفحه 35-1

چکیده
  پژوهش حاضر با هدف مطالعه دیدگاه استادان ایرانی نسبت به دانش آموزشی-محتوایی و نیز هویت حرفه ای آنان و همچنین بررسی میزان تطابق  این دیدگاه ها با نحوه عملکرد استادان در کلاس های زبان انگلیسی با اهداف علمی انجام شد. بدین منظور، از یکی از دانشگاه های شهر تهران،  دو استاد از گروه  آموزش زبان انگلیسی و دو استاد از دو گروه متفاوت که ...  بیشتر